Jump to content

GfK eDM kampány 18-29 éves női szegmensnek

GfK eDM kampány 18-29 éves női szegmensnekGfK eDM kampány 18-29 éves női szegmensnek

Fiatal nők, életvidám, divatos színek, kiegészítők, Szex és NewYork hangulat. Ez ihlette a GfK eDM kampányának 18-29 éves női korosztályára koncentráló hírlevél sablonját.

Megrendelő: GfK Piackutató Intézet

Szektor: piackutatás

Készült: 2013 ősz

Feladat: A 18-29 év közötti női korosztály megszólítása és kérdőív kitöltésre ösztönzése

Megvalósítás: Mind a szövegezésben, mind a megjelenésben a korosztály által képviselt stílusra koncentráltunk. A Szex és NewYork népszerű sorozat ihlette a megjelenést, melyet divatos színek, kiegészítők tesznek teljessé.

Felhasznált eszközök: eDM, Grafikai tervezés