Jump to content

GfK eDM 50+ férfi kampány

GfK eDM 50+ férfi kampányGfK eDM 50+ férfi kampány

Mindig jó tudni, mi a fogyasztók véleménye! A GfK az egyik legnagyobb hazai piac kutató folyamatosan azon dolgozik, hogy feltárja a fogyasztók véleményét, irány mutatást nyújtson a cégek számára fogyasztóik viselkedéséről, szokásairól. A fogyasztók elérése azonban sokszor nem is olyan könnyű mint gondolnánk, ezért született meg az askGfk oldal, melynek felhasználói táborát kellett erősítenünk azzal, hogy hírlevél kampányukban szólítjuk meg a fogyasztókat a különböző korcsoportok és nemek szerint.

Megrendelő: GfK Hungária Piackutató Intézet

Szektor: piackutatás

Készült: 2013 ősz

Feladat: eDM kampányban felhasználói csoportok megszólítása, nyeremények megjelenítése

Megvalósítás: Emocionális képi elemeket és szövegezéseket alkalmaztunk. Kérés volt, hogy a nyeremények is jelenjenek meg a kampányban, ezért ennek eleget téve a nyereményt is kihangsúlyoztuk, közel hozva azt a felhasználóhoz.

Felhasznált eszközök: Grafikai tervezés, eDM készítése